Yks
Kaks
Kolme
Neljä
Digi rulettaa
Viidessä sekunnissa voit sanoa mikä on asiasi. Jos saat 5 sekunnissa herätettyä mielenkiinnon, saat lisäaikaa. Kun sinulla on aikaa 30 sekuntia. Voit jo vetää tiiserin. Hissipuhetta ei ehdi.
Tiiserissä voit pysäyttää ihmisen puoleksi minuutiksi. Aikanaan television mainoksissa pystyi 30 sekunnin ajan puhuttelemaan ihmistä. Ajat ovat muuttuneet. Youtuben videomainoksissa mainokset voi ohittaa. Samoin Netflixissä. TV -sarjoja katsotaan tallenteilta. Mainokset hypitään jollei sinulla ole kiinnostavaa viestiä. Sama netissä. Sama printissä. Sama kaikessa mainonnassa. Nykyään mainoksessa ensimmäiset 5 sekuntia ratkaisevat, skippaako kuluttaja mainoksen vai haluaako hän lukea enemmän.
Kolmenkymmenen sekunnin aikana ehdit keskustelemaan potentiaalisen asiakkaasi kanssa. On tärkeää kiteyttää. Luovan on oltava luovempi. Tehokkaampi.
Ensimmäiset 5 sekuntia ovat ratkaisevia. Sitä pitää toistaa loputtomasti. Loputtomasti. Loputtomasti. Mitä enemmän toistat relevanteilla viesteillä, sitä varmemmin saat kuluttajan kiinnostumaan 30 sekunnin keskusteluista. Ilman kohtaamisia, ei ole oven avaajia. Brändimainontaa tarvitaan. Toistoja tarvitaan. Mitä teet, jos viestistäsi halutaan 30 sekunnin jälkeenkin kuulla lisää? Valmistaudutko jo siihen, että asiakas saattaa olla ostotuulella? Ainakin haluat kertoa lisää!
Kun haluat kuulla lisää, tutustu 180 sekunnin mediaan.
Menestystä elämääsi!
Ilkka O. Lavas
sarjayrittäjä
http://www.citydigital.fi
http://www.vivas.fi
http://www.w3.fi
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:33
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin