Muuan suuri konevalmistaja esittelee uutuutena kaivurin jossa on normaalin kaksoispumpun sijasta kolme pumppua. Kehtaavat vielä pistää kuvankin josta ilmenee rakenteen olevan sama kuin jo Cat 235 B:ssa vm 1987 lukuunottamatta käännön pumpun säädettävyyttä.
Ihan suora kopiohan se ei ole, koska sen ikäluokan Cat oli täysin vapaa tietokoneavuista, eikä hammaspyöräpumppua oikein voitu yhdistää mäntäpumppujen linjoihin.
Yksi edellinen työnantajani sai myös seinälleen kaavion jossa oli vastaava rakenne, mutta toteutettuna kahdella kaksoispumpulla= mahdollistaa neljä eri painetasoa ilman että pumpun ja toimilaitteen väliä tarvitsee kuristaa. Nykyään moinen rakenne mahtuu enää pitkäperäisiin isoihin koneisiin. Ihmetyttää vaan miksi koneessa on kiinnitysmahdollisuus jopa viiden pumpun järjestelmälle, mutta lisäpumppujen paikoissa on olematon tehonkesto.
Syy miksi sen kaavion aikoinaan piirsin oli Cat 325 B:ssa esiin tullut ongelma lisälaitekäytössä. Vasta sen jälkeen pääsin tutkimaan miten toimilaitteelta palaavaa öljyä voidaan hyödyntää.
Japanilaisvalmistaja väitti löytäneensä yli 20 % energiansäästön kuristuksia pienentämällä. Se on vielä vähän verrattuna yhteen kotimaiseen liikeratanosturissa käytettävään keksintöön verrattuna.