APUA!
Käytiin äsken ao.asiakaschatti sättien:
• 2.6.2017 10:47
• Tuli äsken tilaussoitto Apu-lehdestä. Pakkomyyntiä. Soittaja ei antanut tilaisuutta itse puhua mitään. Ei ottanut huomioon kieltoamme. Mitäs nyt?
• 10:48 - Johanna
• Hei! Voit perua tilauksen omilla sivuilla nettiasiakaspalvelussa tai olemalla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 097596600. Nettiasiakaspalveluun pääset kirjautumaan tästä linkistä: https://asiakaspalvelu.a-lehdet.fi/asiakaspalvelu
• 10:48
• Minusta tämä ei riitä, koska enhän voi perus [po.a] tilausta jota en ole tehnyt.
• 10:48
• Sitä paitsi teidän täytyy ottaa selvää ja kieltää tuommoiset kauppiaat.
• 10:49 - Johanna
• Voit olla asiasta puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 097596600.
• 10:50
• Soittakaa te, en halua maksaa yhtään puhelusta.
• 10:50
• Sitä paitsi ottakaa selvää pakkotiluuttaja. Soitto tuli klo 10.11 ja kesti ½ minuuttia. Miesääni
• 10:51 - Johanna
• Chatissa saa apua nettiasiakaspalvelun käyttöön liittyen. Muissa asioissa voit olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme.
• 10:51
• Voisit kyllä lähettää tietoa ylemmille tahoille näin törkeässä asiassa. Ei ole firman etu ainakaan.
• 10:52 - Johanna
• Palautteen voit antaa asiakaspalvelun kautta.
• 10:54
• Tuntuu että olette samassa juonessa äskeisen pakkomyyjän kanssa.
• 10:56
• OK!
• 10:57
• Lähetän tämän 'keskustelumme' asiakaspalveluun.