Maasturin peili rutisi ja paukkui, mutta nyt se kuitenkin toimiii ihan kuten pitääkin
Oven sisältä löytyi yksi ylimääräinen sähköliitin. Eka arvelu oli että olisi etuoven kajaripaikan johdotus. Aikanaan ollut ihan kohtuu kallis auto- mutta kiikarimallin radio ja varmaan kolmen tuuman kajarit kojetaulun alla. Oli ihme ovi ja peili kun koko komeuden kasasi varmaan neljännesajassa purkuaikaan verrattuna.
No nyt kun tietää miten oviverhoilu purkeaa niin voipi olla että oveen voisi tehdä pienen parannuksen. 8" reiden kohdalle 4" kojetaulun alle ja diskantit mieluusti kojetaulun päälle. Niiden asennus ei varmaan tuota tuskaa, mutta sit niille tarvis saada johdot mankan takapuolesta- toisaalta 8" kolmitie erillissarjaa on aika turhanpäiväistä soittaa ilman vahvistinta joten sellainen tarvis asentaa ja sille riittävät johdot- samalla aukoa takaovien paneelit ja katsoa millaiset kajarit niihin mahtuu.
Se varmaan vie päivän tai pari- ihanne olisi jos samaan aikaan penkki olisi verhoilussa ja näin ollen poissa tieltä.
Taisi olla Golf III tai IV edellinen sellainen auto jossa ei ollut vakiona edes takakajareita- ei edes johtoja jos oikein muistan. Golf oli tosin helppo asennus ja sen jälkeen oli ihan erilainen äänentoistoltaan.
Omaan autoon oli varsinainen taistelu saada edes radio kiinni. Japanissa oli kaiketi ihan ekana laitettu kiinni peitelevy ja sit kasattu kojetaulu ympärille- toki kun oli pelkkä musta Leatherman Supertool niin sekin vähän hidasti. Puukkoa, sahaa ja sit pihdeillä hyvin hyvin hitaasti ruuvit auki ja vanhan auton plaukkari kiinni- siitä paska radio kun oli linjalähdötkin tehty nelikulmaiseen pikaliittimeen. No ei onneksi tarvi varmaan toista kertaa mankkaa asentaa uuteen autoon parkkipaikalla Skopjesta jokunen kilometri pohjoiseen