Kiitos sähköntoimittajalle "laskusta". Hyvitystä tipahti yli satasen, jei.
Pankit. Khm. Ihme homma, miten yhdessä pankissa asia hoituu suurinpiirtein puhelinsoitolla ja saan tarvitsemani asiakirjan kahden arkipäivän kuluessa.
Toinen pankki ei voi asiaa hoitaa puhelimitse, sähköisesti eikä mitenkään muuten kuin marssittamalla mut konttoriinsa, joka on tietysti auki juuri mun työaikana eli joudun kikkailemaan ja lähtemään töistä etuajassa hoitaakseni asian. Huippua on se, että saadakseni erään asiakirjan minun pitää esittää heille edellisen (kadonneeksi jo aiemmin ilmoittamani) version ko. asiakirjasta. Siis wtf? Logiikka hallussa indeed.
Noh, käyn sitten kiltisti konttorissa ja samalla hoidan asiakkuuteni lopetuksen. Toivotaan, että se sentään onnistuu samalla käynnillä ja ilman epäloogisia noidankehiä.
Bye bye Nordea.
Kirjoitettaessa soi Jessie J: Who's Laughing Now?
17 kommenttia
Anonyymi
2.1.2012 10:34
Joo kyllä pankeissa tuntuu olevan paljonkin eroa... Nordealle ainakin tuntuu olevan se ja sama onko tavallinen ihminen heidän asiakkaansa vai ei.
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 10:40
Onneksi vaihtamalla paranee. :D
Vastaa kommenttiin
Fantte
2.1.2012 12:15
Kyllä ne sinut sinne toistamiseen haluaa. Selvittääkseen mitä halusit ensimmäisellä käynnillä. :D
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 12:21
Fantte: saa haluta, ihan kaikkea haluamaansa ei vaan aina voi saada :D
Vastaa kommenttiin
CS80
2.1.2012 12:46
Mielenkiintoista, mä taas olen ollut tyytyväinen N-pankin asiakas kun sain muualla paskaa kohtelua, mutta tuolla homma on omalla kohdalla toiminut loistavasti...
On se jännä, miten se on jännä.
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 13:09
CS80: juu ei huono aspa-kohtelu koko pankista pahaa tee. En vain enää jaksa sitä säätöä ja muistan turhan hyvin vielä yhden juupas-eikä-ku-eipäs-sittenkään -keissin, jolloin turhautti kyllä huomattavasti.
Pääasia, että jokaiselle löytyy sopiva. :)
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 13:12
Veltsu: ehe ehe :D
Niin ja muistelen lämmöllä sitäkin, kun sain erään jo kokeneen rahotusneuvojan selätettyä. Kuvaannollisesti, tietysti. Kysymyksilläni. Eikä siihen(kään) korkoja tarvittu. :)
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
2.1.2012 13:41
Jatkuva huono aspa-kohtelu kyllä tekee pankista aika paskan mun silmissäni, etenkin kun muualta heruu jatkuvasti parempaa aspa-kohtelua.
Vastaa kommenttiin
CS80
2.1.2012 14:07
Niin, sun konttorissa on selvästi joku virkaintoileva pilkunviilaaja keksinyt juoksuttamisen jalon taidon. Mulla taas niissä konttoreissa joita olen itse käyttänyt, sekä verkkopalveluissa, on palvelu ollut ainakin 1000 kertaa parempaa, nopeampaa ja asiakasläheisempää kuin suurimmassa osassa muita pankkikokemuksia.
Vaan kuten itse sanoit, jokaiselle omansa, enkä mäkään nyt vanno ikuista rakkautta Nordealle, totean vain tänhetkisen tyytyväisyyteni. Jos mä saan sieltä joskus epäasiallista kohtelua, alan itsekin kartoittamaan vaihtoehtoja. Johan mä sanoin itseni irti duunistakin samasta syystä, nyt pitäis vaan keksiä uus :o)
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 14:29
carryon: näinpä, useampi huono kokemus = vaihtoon.
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 14:30
lolbox: hei plz, en mä vie niille mtn hiekkaa tuulikaappeihin ku en yleensä edes asioi konttoreissa. Ja lainat on otettu eri pankista, joka ei vekslannut ja syönyt sanojaan.
Vastaa kommenttiin
Dia
2.1.2012 14:34
CS80: voi kun olisikin ollut kyse konttorista, olisi ollut helppoa pyytää van esimiehen yhteystiedot ja olla suoraan yhteydessä sinne. Ei olisi eka kerta, kun asiat hoidetaan noin, nopeasti ja fiksusti. Nyt oli kyse puhelinaspasta, he eivät jousta koska heillä ei ole siihen valtuuksia, enkä tässä vaiheessa jaksa enää säätää mtn johdon suuntaan, koska oon jo jonkin aikaa harkinnut asiakkuuden lopettamista. Annan joka tapauksessa asiallista palautettu syistä asiakkuuden lopettamiselle, että osaavat ehkä kehittää palveluitaan toimivimmiksi - tai sitten eivät, omapa on asiansa.
Verkkopankkipuoli on toiminut suht hyvin Nordeassa, ei juurikaan valittamista. Tuo byrokraattisuus vaan saa aikaan lievän henkisen hedarin.
Vaihtamalla tosiaan paranee, ainakin joissakin tilanteissa. Itselleni toimimattomista työympyröistä olen aikanaan lähtenyt itsekin ja vaikka sitä jäikin hetkeksi tyhjän päälle, tilalle tuli silti löydettyä paljon parempaa. :)
Vastaa kommenttiin
CS80
2.1.2012 14:44
Näinpä :o) Elämä heittelee, pitää vaan ottaa jostain kiinni ja heitellä välillä elämää.
Vastaa kommenttiin
licence27
2.1.2012 21:37
Miksi olla useamman kuin yhden pankin asiakas- Ei mitään syytä jos ei ole 50000 € enemmn rahaa kuin mitä on velkaa. Viikko sitten kuulin uskomattoman tarinan siitä kun ei kuulemma vakuudet riittäneet tutussa pankissa. Tuo 50000 € oli kaiketi yksityishenkilöiden talletussuoja siinä tilanteessa että pankki menee nurin- nykyään taitaa jo enemmän.
Vastaa kommenttiin
Dia
3.1.2012 10:17
licence: sehän on jokaisen oma yksityisasiansa, jos ja miksi on useamman kuin yhden pankin asiakas.
Vastaa kommenttiin
Flash-Bang
4.1.2012 15:30
Jätin Nordean koska nostivat tyhjänpalvelumaksua 4,5 euroon/kk vaikka olin tietääkseni avainasiakas. Avainasiakkuuteni lopetuksesta en saanut mitään viestiä. Pankin alasajo on ilmeinen kun seuraa uutisia palveluiden alasajosta. >:(
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 10:36
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin